کد خبر: ۱۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 19 January 2016


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مرهون رهنمودهای مقام عظمای ولایت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه شورای اداری شهرستان کرج امشب در فرمانداری این شهرستان و به ریاست محمدتقی ایرانی عالی‌ترین نماینده دولت در کرج برگزار شد.

ایرانی در بخشی از این جلسه طی سخنانی با اشاره به توافقات هسته‌ای و اجرای برجام گفت: ملت ایران بیش از 12 سال تحت فشار و تحریم‌های ناجوانمردانه و غیرقانونی کشورهای زورگوی غربی بودند و امروز شاهد هستیم که ایستادگی و مقاومت ملت ایران نتیجه داده است.

وی افزود: توافقات هسته‌ای اخیر و اجرای برجام نتیجه هدایت‌های مدبرانه مقام عظمای ولایت، ایستادگی و پایمردی ملت ایران و هوشیاری تیم مذاکره کننده و عقلانیت حاکم بر دولت تدبیر و امید است.

معاون استاندار البرز افزود: ملت ایران در سال‌های اخیر ثابت کردند که سختی‌ها و دشمنی‌ها را تحمل کرده و هرگز در برابر زورگویی و رفتارهای غیرقانونی و تحریم‌های ناجوانمردانه سر خم نمی‌کنند.

ایرانی تاکید کرد:‌ ملت و رهبری ایران اسلامی با عزت و سربلند هستند و تیم مذاکره‌کننده و نمایندگان دولت به خوبی از عزت این ملت در طول مذاکرات دفاع کرده و شاهد بودیم که رویکرد مقتدرانه و عزتمندانه تیم مذاکره‌کننده، نتیجه داد.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز ملت ایران مرهون ایثار و فداکاری جوانان بسیاری است که در این سال‌ها سختی‌های مختلف و حتی دوران جنگ تحمیلی را تحمل کردند، گفت: اگر نبود ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران و هدایت‌های مقام عظمای ولایت، امروز ایران کشوری مستقل و سربلند نبود.

وی تصریح کرد: تحریم‌ها به ما بار دیگر ثابت کرد که اگر در حوزه اقتصاد مقاومتی و دست‌یابی به توسعه اقتصادی پایدار به درستی برنامه‌ریزی نکنیم و رهنمودهای مقام عظمای ولایت را در این حوزه محقق نکنیم، با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شویم.

معاون استاندار البرز افزود: بنابراین باید تلاش ویژه‌ای در جهت تحقق و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و شرایط پساتحریم فرصت مناسبی برای تحقق این مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار