کد خبر: ۱۶۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 20 January 2016


رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: حمایت خیرین کتابخانه سازدر توسعه فضای کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه نقش مهمی دارند.

به گزارش ایرنا، گلشن شیرمحمدی روز چهارشنبه در نشست با خیرین کتابخانه ساز شهرستان فردیس افزود: در شهرستان فردیس نیز در صدد هستیم جهت تبیین ظرفیت های مجمع خیرین را فعال سازی کنیم تا بتوانیم با مشارکت خیرین نیکوکاری که در راستای فرهنگ و ادب کشور گام بر می دارند گام موثری در امر کتابخانه سازی، تجهیز و تامین منابع برداریم .

وی گفت: امیدواریم با حمایت هایی که از سوی مردم، مسئولان و خیرین از کتابخانه های عمومی خواهد شد، بتوانیم زیرساخت های کتابخانه ها را در فردیس ارتقا و از پتانسیل وحدت و همدلی که در شهرستان برقرار شده است در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی بهره برداری کنیم.

وی افزود: با توجه به علاقمندی مردم مبنی بر مشارکت در امر خیر کتابخانه سازی واحدهای استانی انجمن خیرین کتابخانه ساز در سال های 1390 و 1391 در کلیه استان ها و تعدادی از شهرستان های کشور تشکیل شده اند.

وی ادامه داد: با گسترش این انجمن ها در سطح کلیه شهرستان های کشور پیش بینی می شود حجم فعالیت های توسعه کتابخانه های عمومی در کشور با رشد و سرعت بسیار خوبی همراه شود .

اکنون شهرستان فردیس دارای 9 باب کتابخانه شامل چهار کتابخانه عمومی و پنج کتابخانه مشارکتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار