فارغ از اینکه این اقدام چه تاثیری در کاهش ترافیک منطقه داشته، یک نکته ذهن مردم ساکن محل را درگیر کرده و آنهم سرنوشت مجسمه‌ای است که در میدان دانشگاه کرج نصب شده بود. این سازه هنری، تندیسی از یک استاد دانشگاه بود که با دست خود دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه هنر کرج را نشان می‌داد.
کد خبر: ۱۷۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 27 January 2016
به گزارش تابناک – البرز: در میانه بلوار موذن که یکی از معابر اصلی شهرستان کرج بوده و چند نهاد مهم از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه هنر در این بلوار قرار دارد، میدانی با نام میدان دانشگاه وجود داشت.
چندی پیش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از انجام مطالعات ترافیکی و هندسی معابر سطح شهر خبر داد و گفته بود: مسیر بلوار موذن – میدان دانشگاه از جمله این معبرهایی است که هم اکنون مطالعات ترافیکی آن در حال انجام است.
احمد افضلی این اقدام را به منظور بهبود وضعیت ترافیک و اصلاح معابر شهر ارزیابی کرد و بیان داشت: پس از بررسی و ارزیابی طرح های مختلف توسط کارشناسان این حوزه، طرح بداشتن میدان و اصلاح هندسی برای این معبر اجرایی شد.
افضلی با بیان اینکه پیمانکار مورد نظر برای انجام مطالعات ترافیکی و هندسی معبر مذکور انتخاب شده است، ادامه داد: چراغدار کردن تقاطع فوق نیز مصوب و اجرا شده است.
این طرح در مدت بسیار کوتاهی (یک شبه) اجرا و صبح روز بعد مردمی که از این بلوار عبور کردند، دیگر نشانی از میدان ندیدند.
فارغ از اینکه این اقدام چه تاثیری در کاهش ترافیک منطقه داشته، یک نکته ذهن مردم ساکن محل را درگیر کرده و آنهم سرنوشت مجسمه‌ای است که در میدان دانشگاه کرج نصب شده بود.
این سازه هنری، تندیسی از یک استاد دانشگاه بود که با دست خود دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه هنر کرج را نشان می‌داد.
سازه‌‌ای زیبا که به نوعی هویت علمی و دانشگاهی منطقه را به رهگذران معرفی می‌کرد و شهروندان با دیدن این تندیس زیبا دیگر به یاد زندان رجایی شهر که دقیقا در همین بلوار قرار دارد،‌ نمی‌افتادند.
پس از اصلاح هندسی بلوار موذن و برداشته شدن میدان دانشگاه، حال معلوم نیست که چه سرنوشتی در انتظار مجسمه معروف این میدان خواهد بود.
احمد افضلی به خبرنگار تابناک می‌گوید که این تندیس به سازمان زیباسازی شهرداری کرج تحویل شده و آنها خودشان می‌دانند با این مجسمه چه کنند.
متاسفانه پیگیری‌های خبرنگار تابناک از سازمان زیباسازی شهرداری کرج تا این لحظه نتیجه نداده است.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
مطالعات ؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار