کد خبر: ۱۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 29 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: در آخرین روز کاری سال 93 و زمانی که اکثر رسانه ها و خبرنگاران تعطیلات عیدانه خود را آغاز کرده بودند، از طرف یکی از نزدیکان فرماندار نظرآباد به تیمور ولی پور معاون وقت برنامه ریزی، اداری و مالی این فرمانداری اطلاع داده می شود که دیگر در سمت فوق از او استفاده نمی شود.

شنیده های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که حجت الله صادقی فرماندار نظرآباد شخصا این تصمیم را به معاون خود ابلاغ نکرده و جالب تر آنکه ولی پور نیز برای پیگیری این امر به موسوی مشاور عالی استاندار البرز مراجعه و از او توضیح می خواهد.
گفته می شود که اکثر عزل و نصب های اخیر در استان البرز با نظر موسوی مشاور عالی استاندار انجام شده و در برخی از مواقع سید حمید طهایی خود از کم و کیف اتفاقات اطلاع زیادی ندارد.
مشاور عالی استاندار البرز دلیل عزل تمور ولی پور را برخی تغییرات در نیروهای فرمانداری عنوان کرده که از اساس کذب بوده است.
ولی پور پس از تشکیل دولت حسن روحانی به این سمت منصوب شده و از مدیران همفکر با دولت تدبیر و امید بود.
به زودی جلسه ای میان اصلاح طلبان و حامیان دولت در نظرآباد با استاندار البرز تشکیل و عزل و نصب های اخیر در این شهرستان به بحث گذاشته می شود.
اصلاح طلبان نظرآباد به حذف نیروهای حامی دولت در فرمانداری این شهرستان و تداوم حضور مدیران سابق گلایه دارند.
تابناک به زودی شرایط حضور یکی از معاونان فرماندار نظرآباد که طی بیش از 10 سال و به صورت مامور به خدمت این سمت را بر عهده دارد، منتشر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار