کد خبر: ۱۷۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 03 February 2016

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 5 مرکز امدادی و درمانی در سه شهرستان استان البرز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احسان نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم از مهمترین اهداف ما است.

وی ادامه داد: در این راستا با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده سه پایگاه امدادی و درمانی در سه شهرستان از استان البرز راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این سه پایگاه در شهرستان‌های کرج، ‌طالقان و اشتهارد است که در ایام الله دهه فجر راه‌اندازی می‌شود.

نصیری با بیان اینکه در این ایام اعزام کاروان سلامت را نیز به مناطق محروم استان خواهیم داشت افزود: درمانگاه جمعیت هلال احمر شهرستان کرج با ارائه خدمات پزشکی، واکسیناسیون، پرستاری و ... آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: پایگاه بین شهری شهدای اشتهارد، دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد و فیزیوتراپی این شهرستان به همت مسئولان شهرستان نیز برای ارائه خدمات به مردم آماده بهره‌برداری است.

*بهره‌برداری از پایگاه بین شهری امداد و نجات شهرستان طالقان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری پایگاه بین شهری امداد و نجات شهرستان طالقان خبر داد و افزود: این پایگاه نیز در ایام الله دهه فجر راه اندازی می‌شود.

نصیری همچنین به برپایی چادر سلامت در این استان اشاره کرد و افزود: با نصب این چادرها اقدامات در مناطق محروم استان البرز اقدامات جهت گرفتن فشار خون، تست قند خون و اجرای طرح نیابت (عیادت از خانواده معزز شهداء عیادت از بیماران و سرای سالمندان،خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست) و ... انجام می‌شود.

به گفته وی در این ایام همچنین مسابقات ورزشی و فرهنگی، ویژه دانشجویان مرکز جامع علمی کاربردی هلال و امدادگران و جوانان و طرح حمایت ماندگار با شعار (اهداء خون سالم ) برگزار می‌شود.

نصیری در ادامه سخنان خود به برنامه ویژه روز 22 بهمن توسط این جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان البرز علاوه بر حضور در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در قالب پوشش امدادی و برپایی چادرهای سلامت در طول مسیر راهپیمایی خدمات لازم را به راهپیمایان ارائه می‌دهد.

به گفته وی برپایی ایستگاه نقاشی، مانور عملیات راپل توسط تیم توانا و تیم کوهستان از برنامه‌های ویژه روز 22 بهمن در این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار