کد خبر: ۱۷۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 06 February 2016

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری و پیوند ناگسستنی خود را با آرمان‌های نظام به نمایش‌ می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الله ملاصالحی ظهر امروز در نشست برگزاری مراسم روز 22 بهمن اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بارها و بارها ثابت کرده‌اند که همواره آمادگی لازم برای حضور در عرصه‌های مختلف را دارند و برای حفظ آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز بار دیگر با آرمان‌های امام پیمانی مجدد بسته و بر حفظ آرمان‌های نظام تأکیدی دوباره خواهند داشت.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: مردم در دوران انقلاب با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل رژیم ستمشاهی ایستادند و دست از آرمان‌های خود برنداشتند.

ملاصالحی تأکید کرد: ملت ایران با ولایتمداری و پیروی از دستورات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حرکت انقلابی را در کشور آغاز کردند و تا پیروزی این انقلاب از حرکت بازنایستادند.

وی در ادامه ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید پیمانی با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: در این راستا مردم با حضور حماسی و حداکثری در راهپیمایی این روز تاریخی با خلق حماسه‌ای بزرگ در سرتاسر کشور، وفاداری عمیق و پیوند ناگسستنی خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

وی در ادامه سخنان خود به انتخابات هفتم اسفندماه سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: با نزدیک شدن به انتخابات مردم برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند افزود.

ملاصالحی بصیرت افزایی و آگاهی دادن به مردم را برای انتخاباتی باشکوه مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی، هوشمندانه و بابصیرت در تمامی صحنه‌های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری فعال داشته و با تبعیت از ولایت برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله‌های عزت و افتخار تلاش مجدانه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار