بعد از سال‌ها انتظار
همزمان با ایام الله دهه فجر ظهر امروز و با حضور مردم و مسئولان مشعل گاز شهرستان طالقان روشن شد و مردم در این شهرستان نیز از نعمت گاز شهری بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۷۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 09 February 2016
استاندار البرز ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان طالقان یکی از مهمترین پروژه‌های مهم افتتاح شده در این ایام را روشن شدن مشعل گاز شهرستان طالقان عنوان کرد و بیان داشت: شهرستان طالقان یکی از سردترین شهرستان‌ها در استان البرز است که شایسته بود هر چه سریع‌تر مردم در طالقان از نعمت گاز شهری بهره‌مند می‌شدند.

سیدحمید طهایی با بیان اینکه البته اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی برای افتتاح سریع‌تر این پروژه از سوی مسئولان انجام شد،‌ افزود: به دلیل برخی از مشکلات از جمله صعب‌العبور بودن برخی از راههای این شهرستان کمی افتتاح این پروژه به طول انجامید.

وی تأکید کرد: توسعه خدمات رسانی به مردم در این شهرستان یکی از مهمترین اولویت‌ها است و باید میزان خدمات در این شهرستان به استانداردهای لازم برسد.

استاندار البرز با تأکید بر رفع محرومیت‌ها و کاهش مشکلات و معضلات مردم، افزود: مسئولان در دستگاه‌های مختلف موظف هستند کمبودها و ضعف‌ها را در بخش‌های مختلف بررسی کرده و براساس اولویت‌ها این مهم را به تحقق برسانند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش شهرستان طالقان در توسعه فرهنگ، اقتصاد و گردشکری اظهار داشت: ما نیز نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داریم و امیدواریم با تلاش بیشتر میزان خدمات در طالقان با افزایش چشمگیری روبه رو شود.

طهایی خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر در این شهرستان 49 پروژه عمرانی آماده بهره‌برداری شده است که امیدواریم این مهم گامی اساسی در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم و کاهش مشکلات باشد.

به گفته طهایی توسعه خدمات درمانی و آموزشی از مهمترین نیازهای مردم در این شهرستان است که امیدواریم با مشارکت خیران این مهم نیز هر چه سریعتر به تحقق بپیوندد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار