کد خبر: ۱۸۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 15 February 2016


رئیس راه و شهرسازی ساوجبلاغ گفت: با هدف ارتقای ایمنی، ساخت‌وسازهای غیر‌مجاز حریم راه در محور کردان تخریب و آثار آن جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی ساوجبلاغ، سید وحید ابراهیم‌زاده با تاکید بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه‌ها اظهار داشت: ساخت و سازها در حریم راه‌ها یکی از چالش‌های مهم جاده‌ای این منطقه محسوب می‌شوند و حضور آنها موجب کاهش دید رانندگان و در نهایت باعث افزایش خطر تصادفات خواهد بود.

وی با بیان اینکه رفع تجاوز شامل صدور اخطار، توقف کار، جلوگیری از ساخت و ساز و نصب تابلو و در نهایت تخریب و قلع و قمع می‌شود افزود: افرادی در محدوده کردان بدون رعایت حریم قانونی اقدام به دپو مصالح ساختمانی و نصب تابلوهای تبلیغاتی نموده‌اند، که پس از طی مراحل قانونی و اخذ حکم از مراجع قضایی ساخت‌ساز تخریب، تابلوها جمع‌آوری و رفع تجاوز از این محور انجام شد.

ابراهیم‌زاده حفظ و حراست از حریم قانونی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی حوزه استحفاظی را یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف خود عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا عوامل راهداری این اداره همواره نسبت به نظارت و بازدید از محورهای ارتباطی اقدام و در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر‌مجاز در حریم قانونی راه از طریق مراجع ذی‌ربط با افراد خاطی برخورد خواهد ‌شد.

وی در ادامه به برنامه‌های این اداره برای پاکسازی و زیبا‌سازی حریم راه‌ها اشاره کرد و گفت: این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای حوزه استحفاظی و همچنین در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزی، پاکسازی حریم محورهای مواصلاتی این شهرستان را در دستور کار قرار داده و ایمن‌سازی محورهای استحفاظی این اداره نیز با هدف افزایش ایمنی تردد و تسهیل رفت و آمد همچنان عملیاتی می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار