کد خبر: ۱۸۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 16 February 2016


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خریدهای نوروزی هم اکنون 300 واحد صنفی در این استان فروش فوق‌العاده خود را آغاز کرده‌اند.

ایرج موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم در ایام پایانی سال یکی از مهمترین اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

وی نظارت دقیق بر فعالیت واحدهای صنفی و همچنین کنترل این واحدها را نیز مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: در این راستا با استقرار نیروها و افزایش توان این سازمان بر فعالیت واحدهای صنفی در این استان نظارت بیشتری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون 300 واحد صنفی در این استان فروش فوق العاده خود را آغاز کرده‌اند، تأکید کرد: فروش فوق‌العاده این واحدهای صنفی از امروز آغاز و تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

موفق تصریح کرد: در این راستا و با تدابیر اندیشیده شده این واحدهای صنفی باید اجناس خود را 15درصد زیر قیمت بازار به مصرف کننده ارائه دهند.

وی با تأکید بر ثبت تخلفات از سوی واحدهای صنفی گفت: به این واحدها تذکرات لازم در این خصوص ارائه می‌شود و در صورت ادامه تخلفات از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان البرز آجیل و خشکبار، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شیرینی و شکلات، مواد شوینده، پوشاک، کیف و کفش را از جمله اقلامی عنوان کرد که در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار