کد خبر: ۱۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 04 April 2015
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه در دو روز پایانی تعطیلات نوروزی، شاهد بروز ۱۶ حادثه در سطح محورهای مواصلاتی استان بودیم، گفت: این حوادث ۳۳ مصدوم برجای گذاشت.
داوود رجبی در گفتگو با تسنیم با اشاره به اینکه در دو روز پایانی تعطیلات نوروزی بیش از 16 حادثه در البرز به وقوع پیوست، اظهار داشت: این حوادث 33 مصدوم بر جای گذاشت.
وی با بیان اینکه در روز 13 فروردین جاری با حوادث بسیاری رو به رو بودیم، افزود: 15 مصدوم برای درمان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شدند.
معاون هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه در این روز 21 خدمات حضوری و داوطلبانه توسط نیروهای امدادی به مسافران و گردشگران نوروزی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در این طرح در روز طبیعت 90 نفر از نیروهای امدادی هلال احمر البرز در حال فعالیت و آماده باش قرار داشتند.
رجبی با بیان اینکه 15 آمبولانس در دو روز پایانی تعطیلات نوروزی از جمله روز طبیعت برای مواقع مورد نیاز و بحرانی در حالت آماده باش قرار داشتند، تصریح کرد: 5 ست نجات و 3 موتور آمبولانس برای این دو روز در نظر گرفته شده بود.
وی با بیان اینکه در روز  14 فروردین حادثه خاصی در محورهای استان البرز رخ نداده است، اظهار داشت: بسیاری از افراد امروز را برای بازگشت به شهر خود در نظر گرفته‌اند که امید است با رعایت کامل قوانین سفری ایمن را برای خانواده‌های خود رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار