سردار مومنی خبر داد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه 250 هزار نیروی پلیس امنیت کامل انتخابات را بر عهده دارند، گفت: در این راستا 18 بالگرد و هفت فروند هواپیما نیز برای امنیت انتخابات به کار گرفته شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 23 February 2016
سردار اسکندر مؤمنی پیش از ظهر امروز با حضور در استان البرز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنان پاسخ داد.
جانشین فرمانده ناجا در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور انجام شده است، افزود: 250 هزار نیروی پلیس امنیت کامل انتخابات را بر عهده دارند.
وی تأکید کرد: در این راستا 18 بالگرد و هفت فروند هواپیما نیز برای امنیت انتخابات به کار گرفته شده‌اند.
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه انتخابات پیش رو با 53 هزار شعبه و 110 هزار صندوق اخذ رأی در سراسر کشور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امنیت برگزاری این انتخابات به طور کامل از سوی پلیس رصد می‌شود.
سردار مؤمنی در ادامه سخنان خود به بحث‌های طرح‌های نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: طرح‌های نوروزی پلیس از 25 اسفند ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها نیز نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل خواهد بود.
جانشین فرمانده ناجا به اقدامات چهارشنبه آخر سال توسط پلیس اشاره کرد و بیان داشت: در این خصوص نیز از تمام ظرفیت خود به منظور برقراری امنیت استفاده خواهیم کرد و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.
مؤمنی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز در بحث امنیت انتخابات دارای شاخص‌های ویژه است، افزود: امیدواریم با مشارکت مردم در هفت اسفند انتخاباتی باشکوه و همه‌جانبه را از سوی مردم داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار