کد خبر: ۱۸۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 23 February 2016


ده ها رای اولی روز سه شنبه در یک همایش بزرگ در شهرستان نظرآباد استان البرز گردهم آمدند تا ضمن آشنایی با یکدیگر آمادگی خود را برای تصمیمی سرنوشت ساز در هفتم اسفند ماه اعلام کنند.

امروز شهرستان نظرآباد شاهد اجتماع افرادی بود که از شوق حضور در عرصه تصمیم گیری و تاثیرگذاری در در عرصه سیاسی و ملی سر از پا نمی شناختند و شاداب و خندان به مردم و مسئولان اعلام حضور کردند.

آنان از اینکه به سن قانونی برای شرکت در انتخابات رسیده اند، ابراز خوشحالی می کردند و از نامزدهای انتخاباتی مورد نظر خود سخن به میان آوردند.

فرماندار نظرآباد در این همایش بر لزوم خلق یک حماسه دیگر در 7 اسفند امسال و در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: همچنانکه با اتحاد، همدلی و همزبانی شاهد برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن بودیم، در انتخابات 7 اسفند ماه نیز بایستی برای حفظ دستاوردهای شهدا و انقلاب حضوری دشمن شکن را به نمایش بگذاریم.

حجت اله صادقی افزود: رای اولی ها با حضور حماسی خود در این صحنه سیاسی از انقلاب ضمن انتخاب نماینده اصلح خود ، برای آینده کشور تصمیم گیری می کنند.

وی گفت: رای اولی ها با حضور در این دوره از انتخابات باید به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه جدی کنند تا در انتخاب خود دچار مشکل نشوند.

وی با تشریح اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، خطاب به جوانان رأی اولی ها خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و رأی اولی ها در انتخابات مجلس دهم، موجب حمایت از نظام و رهبری و نیز نقش برآب شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی گفت: آرای مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور بسیار تاثیرگذار و حضور آگاهانه شما رأی اولی های در انتخابات بسیار راهگشا است.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب افراد اصلح از سوی شما رأی اولی ها می تواند در گره گشایی از مشکلات کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی با تاکید بر این نکته که همه باید درانتخابات شرکت کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان آبروی نظام و پشتوانه اقتدار ملی یاد می کنند که خود گویای اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای است و طبق فرمایشات مقام معظم له همه اقشار جامعه باید بدون توجه به مخالفتهایی که با رئیس جمهور ویا رهبر دارند ، با رأی خود امنیت کشور خود را حفظ کنند.

صادقی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی به کشورهای خارجی این پیام را می دهد که این مردم دلبسته نظام و کشورشان هستند و نمایش استحکام و انسجام داخلی، نمود بیرونی حضور حداکثری مردم در انتخابات محسوب می شود.

وی یادآور شد: متولدین هفتم اسفندماه 76 سال به عنوان رای اولی های این دوره از انتخابات محسوب می شوند.

شهرستان نظرآباد 150 هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان های نظرآباد ، ساوجبلاغ و طالقان دارای یک کرسی مشترک نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار