در ایام نوروز انجام شد
تلاش‌های این ماموران در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی بود، چرا که معتقدیم لحظه‌ای غفلت، جان مردم به ویژه مسافرانی که میهمان استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ بودند را به خطر انداخت.
کد خبر: ۱۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 06 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: در ایام نوروز که مردم نیاز بیشتری به مواد غذایی از جمله مواد غذایی پر مصرف مانند برنج و گوشت سفید و قرمز دارند، برخی از سودجویان از این نیاز مردم سوء استفاده کرده و اقدام به عرضه کالاهای بی کیفیت می‌کنند.
به همین دلیل وظیفه نهادهای نظارتی و بازرسی در این ایام بیش از دیگر ماه‌های سال است.
در همین راستا کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ طی بازرسی‌های انجام شده در تعطیلات نوروز، مقدار 1080 کیلو مرغ منجمد فاسد از یک واحد عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهر را کشف و ضبط نمودند.
غفار حاجیلو رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ با اعلام خبر فوق گفت: کارشناسان این اداره طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طرح تشدید نظارت نوروزی که در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌گرفت، از یکی از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی مقدار 1080 کیلو مرغ منجمد که در شرایط کاملاً غیر بهداشتی و نامطلوب نگهداری می گردید را ضبط و با هماهنگی اداره تعزیرات شهرستان ساوجبلاغ به محل سردخانه کشتارگاه جهت نگهداری و تعیین تکلیف نهایی منتقل نمودند.
وی افزود: تلاش‌های این ماموران در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر بود، چرا که معتقد بودیم لحظه‌ای غفلت، جان مردم به ویژه مسافرانی که میهمان استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ بودند را به خطر انداخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار