کد خبر: ۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 31 January 2015
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج گفت:123کارکرد برای البرزکارت‌ها تعریف شده است .
مهردادکیانی، ، اظهارکرد: بابررسی‌های انجام شده مقررشده بود100 ایستگاه مکانیزه اتوبوس درمناطق مختلف کرج نصب شودکه تا کنون 65 مورد ازآنها نصب شده‌اند.
به گزارش ايسنا وی خاطرنشان کرد: اکثراین ایستگاهها در مناطق پررفت وآمد و شلوغ شهرستان وجاهایی که امکان استقرارعامل فروش البرزکارت وجود داردنصب شده‌اند.
کیانی افزود: ازآنجایی که حفظ ونگهداری این ایستگاه‌ها هزینه‌براست وعلاوه برآن، برخی از آنها مجهز به نمایشگردیجیتال و دستگاه ATMشده‌اند، تا تعریف سیستم ایمنی برای این ایستگاه‌ها ناچارهستیم از ساعت هفت عصر به بعد درب آنها را قفل کنیم.
وی ادامه داد: بدون شک به زودی مشکل عدم ایمنی این ایستگاهها حل می‌شود و مردم می‌توانند تا آخرین ساعتی که اتوبوس‌ها درسطح شهرحضور دارند، ازاین ایستگاهها استفاده کنند.
این مسئول دربخش دیگری ازصحبت‌های خود به موفقیت طرح البرزکارت دراستان اشاره کرد وگفت: ازآنجایی که استفاده ازاین کارت‌ها برای کسانی که به طورمکرر از اتوبوس استفاده می‌کنند از نظراقتصادی به صرفه است، اجرای طرح البرزکارت کرج با موفقیت همراه بوده است .
وی تاکید کرد:کسی که برای اولین باراقدام به خرید البرزکارت می‌کند، با چهارهزارتومان می‌تواند کارتی بخردکه دو هزارتومان شارژ دارد.
کیانی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با اتمام شارژ اولیه،هربار به هرمبلغی که می‌خواهند البرزکارت خود را شارژکنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج ابرازکرد: اگر شهروندی البرزکارت خریداری کرد و بعد ازمدتی مورداستفاده وی قرارنگرفت، می‌تواند به باجه‌های فروش البرزکارت مراجعه و کارت خود را پس دهد و مبلغ باقی مانده در کارت خود را ازعامل فروش دریافت کند.
وی اظهارکرد: البرزکارت به نوعی کارت درآینده‌ای نه چندان دوربه کارت شهروندی کرج نشینان تبدیل می‌شود و آنان می‌توانند بسیاری ازامور، از جمله استفاده از فرهنگسراهای وابسته به شهرداری، عبورو مرور با مترو، استفاده از پارک‌سوارها و ... را با همین کارت کوچک انجام داده و ازتخفیف مناسب نیز برخوردارشوند .
این مسئول درپایان گفت: درمجموع 123کارکرد برای البرزکارت تعریف شده که به مرور زمان فعال می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار