کد خبر: ۱۹۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱ 14 March 2016

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرج گفت: طرح برخورد با فروشندگان غیر مجاز حیوانان حمایت شده تا پایان سال ادامه دارد .

حمید رضا لشکری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: همه ساله در روزهای پایانی سال و در آستانه ایام نوروز عده‌ای از افراد فرصت طلب و سود جو در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به عرضه، نگهداری و خرید و فروش غيرمجاز برخی از حیوانات وحشی نظیر سمندر لرستاني، لاک پشت، مار و .... می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از فعالیت این افراد، از روز پنجشنبه( 20 اسفند ماه )گشت‌های مشترکی با حضور ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست و سازمان دامپزشکی کرج به منظور نظارت بر ماهی فروشی‌های مستقر در سطح شهر کرج آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

لشکری ادامه داد: با توجه به ممنوعیت نگهداری، خرید و فروش حیوانات وحشی حمایت شده نظیر مار، لاک‌پشت، سمندر و... هشدار داده می‌شود در صورت مشاهده چنین مواردی توسط بازرسان و مامورین یگان حفاظت، ضمن توقیف حیوانات، با افراد خاطی بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرج در پایان از کلیه شهروندان و علاقه مندان به حیات وحش تقاضا کرد در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن های 32504962 و 32504905 و یا سامانه دریافت شکایات مردمی به شماره 1540تماس بگیرند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار