مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: در چهارشنبه آخر سال 163 مصدوم در استان داشتیم که از این تعداد یک مورد از مصدومان تخلیه چشم و دیگری قطع عضو شد.
کد خبر: ۱۹۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 16 March 2016
به گزارش تابناک – البرز: علیرغم توصیه‌ها و اطلاع‌رسانی‌هایی که رسانه‌ها و مسئولان در رابطه با دوری از رفتارهای پرخطر در چهارشنبه آخر سال داشتند، متاسفانه امسال نیز این مراسم با آسیب‌های شدید جانی و مالی برای شهروندان همراه بود.
از جمله آنکه مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج اعلام کرد که انفجار مواد محترقه سه انگشت دست یک نوجوان 14 ساله در فردیس البرز را قطع کرد.
سیدجواد موسوی گفت: این حادثه در خیابان عشاق شهرستان فردیس استان البرز رخ داد.
از سوی دیگر مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: در چهارشنبه آخر سال 163 مصدوم در استان داشتیم که از این تعداد یک مورد از مصدومان تخلیه چشم و دیگری قطع عضو شد.
مهدی مهرور با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری آیین‌های چهارشنبه آخر سال در استان البرز اندیشیده شده بود، اظهار کرد: تعدادی از شهروندان بدون توجه به هشدارها و نکات ایمنی با استفاده از وسایل غیرمجاز مشکلاتی را برای خود و خانواده‌هایشان ایجاد کردند.
وی ادامه داد: براساس آمار موجود از روز گذشته 163 مصدوم حاصل چهارشنبه آخر سال بود که یک مورد قطع عضو و دیگری نیز تخلیه چشم شد.
مدیرکل بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: سازمان هلال‌احمر با 101 نفر نیرو در قالب 13 مرکز و 26 آمبولانس حضور داشت.
مهرور افزود: مرکز فوریت‌های پزشکی در سراسر استان 140 نیرو در قالب 54 آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتور آمبولانس، در سازمان آتشنشانی کرج نیز 191 نفر در 26 ایستگاه با 120 دستگاه خودرو در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی بودند.
وی اضافه کرد: به منظور تسریع در خدمات‌رسانی 100 دستگاه خاموش کننده نیز در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت، البته ماموران نیروی انتظامی از روزها قبل برای برقراری نظم آمادگی لازم را با تمام قوا داشتند.
به گفته این مسئول، هم‌اکنون هفت نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان‌های مختلف استان در بخش ویژه بستری هستند.
مهرور خاطرنشان کرد: از 163 نفر که بر اثر اصابت مواد آتش‌زا مصدوم شدند، 138 نفر مرد و 25 نفر زن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار