با آغاز بارش‌ها
بارش‌ برف در مناطق مرتفع استان البرز از جمله جاده چالوس موجب شد که تردد در این محور بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نباشد.
کد خبر: ۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ 18 January 2015
به گزارش تابناک – البرز: با ورود یک سامانه بارشی به آسمان استان البرز، مردم ساکن ارتفاعات در این استان از صبح امروز شاهد بارش برف بودند.
در همین رابطه رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز اعلام کرد که بارش پراکنده برف سبب لغزندگی محور کرج - چالوس شده است.
علی شایانفر گفت: بارش پراکنده برف از بامداد امروز در این محور کوهستانی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی بیشترین بارش‌ها را در حد فاصل گچسر تا تونل کندوان گزارش داد.
در همین رابطه رئیس پلیس راه استان البرز نیز از برفی و لغزنده بودن جاده چالوس خبر داد.
رضا اکبری اظهار داشت: از ساعات ابتدایی امروز بارش برف در مناطق مرتفع و محورهای کوهستانی استان البرز آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این بارش‌ها موجب کندی حرکت خودروها در محورهای کوهستانی از جمله جاده چالوس شده است.
این فرمانده ارشد انتظامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تردد در جاده چالوس انجام می‌شود، گفت: تمام راه‌های استان البرز هم اکنون باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
اکبری بیان داشت: البته رانندگان باید توجه داشته باشند که به علت بارش برف، جاده چالوس و راه‌های میان روستایی در مناطق مرتفع، لغزنده بوده و تردد بدون زنجیر چرخ در این محورها امکان پذیر نیست.
وی افزود: بر اساس گزارش ماموران پلیس راه، هم اکنون بارش برف در حد فاصل گچسر شدت گرفته و عبور و مرور بدون زنجیر چرخ در این محور ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: ماموران پلیس راه در صورت مشاهده خودروهای فاقد زنجیر چرخ، از ادامه حرکت آنها جلوگیری می‌کنند.
اکبری با اشاره به گزارش‌های سازمان هواشناسی افزود: بر اساس این گزارش‌ها، طی روزهای آینده سامانه بارشی آسمان اکثر مناطق کشور را تحت پوشش قرار داده و رانندگان باید پیش از سفر، از شرایط جوی آگاه باشند.
وی در پایان گفت: همچنین رانندگان باید از سلامت فنی خودروی خود به ویژه سیستم‌های گرمایشی مطمئن بوده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار