کد خبر: ۲۰۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 03 April 2016


فرماندار اشتهارد با تاکید برعزم راسخ مسئولان و مدیران برای تحقق شعار سال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: در این مسیر توسعه و پیشرفت کشور حمایت از تولید داخلی سر لوحه کاری مسئولان قرار خواهد گرفت.

ابوالفضل اینانلو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: دراین بین مصرف صحیح منابع داخلی نیز راهکاری اساسی در مبارزه با واردات کالاهای خارجی به شمار می رود که بنیه اقتصاد کشور را قوی تر می سازد.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری هایی که از سوی مقام معظم رهبری برای سال ها صورت می گیرد براساس نیاز کشور است ادامه داد: تاکیدات رئیس جمهوری نیز بر روی این مهم خود موکد این امر است .

اینانلو خاطرنشان کرد: با نگاهی به سال گذشته و تشکیل تیمی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برای موضوع اقتصاد مقاومتی می توان به این نکته دست یافت که فعالیت های مطالعاتی انجام شده و اینک باید در مسیر اقدام و عمل قرار گرفت.

وی گفت: شهرستان اشتهارد نیز ازسال گذشته با توجه به ظرفیت های اقتصادی از جمله شهرک های صنعتی فعالیت خود را دراین زمینه آغاز کرده و امسال با تکیه بر وحدت و همدلی همراه با سایر دستگاه های اجرایی نهایت بهره برداری را از این پتانسیل ها در جهت رشد کشور خواهد داشت .

فرماندار اشتهارد اضافه کرد: اما آنچه که باید مد نظر قرار داد این است که از سالیان گذشته نکته ویژه اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری بوده و در عناوین مختلف این مهم مورد توجه قرار گرفته است .

وی ادامه داد: بنابراین امسال باید مطالعات انجام گرفته را محقق کرد و در مسیر عمل قرار داد چراکه پس از موفقیت های مختلف در عرصه بین الملل توجه بیش از پیش در اقتصاد داخلی کشور را هرچه بیشتر در راه پیشرفت جهانی جلو می اندازد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار