کد خبر: ۲۰۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 09 April 2016


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: طرح های نظارتی بر تنظیم بازار البرز همچنان ادامه دارد و با متخلفان در ارائه خدمات به مردم برخورد می شود .

به گزارش ایرنا ، عبادالله کامکار روز شنبه در نشست کمیته راهبردی تنظیم بازار استان البرز افزود: در روزهای پایانی سال به واسطه اجرای طرح های نظارتی در بازارهای میوه رضایت مردم استان براساس گزارش ها جلب شده و این طرح ها همچنان ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: عملکرد سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در این خصوص مناسب گزارش شده و این دستگاه ها درسالجاری باید با ارائه خدمات بیشتر زمینه رفاه بیش از پیش مردم را تامین کنند.

این مسئول گفت: بر اساس مصوبه تنظیم بازار استان مقرر شد در روزهای پایان سال گذشته 2 هزار 200 تن پرتغال و 800 تن سیب درختی به منظور تامین میوه شب عید با قیمت هر کیلوهزار و 950 تومان تامین و توزیع شود این موضوع با هماهنگی تمام دستگاه های ذیربط در ایام نوروز انجام و طبق گزارشی که از شهروندان تهیه شده رضایت نسبی مصرف گنندگان را داشته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: به همین منظور برای بررسی طرح مزبور امروز جلسه ای تشکیل و ابعاد مختلف طرح مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در بحث میوه وظیفه داشتیم که با تامین بخشی از میوه مورد نیاز، بازار را تنظیم کنیم تا از افزایش بی رویه قیمت با توجه به اختلاف قیمت زیاد جلوگیری شود و بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار استان برای رفاه حال مردم استان تعداد غرف بیشتری در نظر گرفته شد.

بر اساس گزارشی که مدیر تعاون روستایی البرز تمام محصول سیب به فروش رسیده و 150 تن از پرتقال خریداری شده در سرد خانه های استان موجود می باشد و به همین منظور مقرر شد کمیته ای مرکب از تعاونی روستایی، اداره کل دفتر اقتصادی استانداری، سازمان صنعت و معدن ، اداره کل بازرسی و تعزیرات، جهاد کشاورزی از محصول باقی مانده بازدید تا نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار