کد خبر: ۲۱۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 22 April 2016

اولین نمایشگاه عکس دانش‌آموزی با موضوع محیط زیست روز پنجشنبه دوم اردیبهشت همزمان با روز زمین پاک در کرج برگزار می‌شود.

زهره انصاریون، دبیر کمیته محیط زیست کانون رشد خلاق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: این نمایشگاه از دوم الی نهم اردیبهشت ماه در باغ فاتح کرج دایر خواهد بود.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر و 16 الی 19 عصر با حضور در این باغ از عکس‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

عضو هیئت مدیره شبکه سمن‌های محیط زیست البرزابراز کرد: در این نمایشگاه 50 قطعه عکس در معرض بازدید عموم قرار داده شده که تعدادی از آنها قبل از برگزاری نمایشگاه توسط برخی از ادارات خریداری شده است.

وی در ادامه از اهداف برگزاری این نمایشگاه سخن به میان آورد و گفت: برای نجات و حفظ محیط زیست از تهدیدات گوناگون لازم است فرهنگ توجه به اهمیت و ارزش محیط زیست سالم در بین آحاد مردم ایجاد و تقویت شود.

دبیر کمیته محیط زیست کانون رشد خلاق در پایان گفت: نهادینه کردن فرهنگ توجه به محیط زیست در میان دانش آموزانی که آینده سازان این مرزو بوم هستند و تصحیح عملکرد آن ها در مواجه با محیط زیست می‌تواند در حفاظت از این نعمت خدادادی تاثیر بسزایی داشته باشد و برگزاری این نمایشگاه قدمی برای تحقق این مهم به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار