کد خبر: ۲۱۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 23 April 2016


رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت در کرج خبرداد.

مهدی محبی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: این همایش صبح روز جمعه گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و در مسیر میدان طالقانی تا ساختمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به انجام رسید.

وی افزود: در این همایش نزدیک به یک هزار نفر از شهروندان مشارکت داشتند و ضمن حضور در یک فعالیت مفرح ورزشی از طریق بروشورهای تهیه شده با بیماری های مرتبط با چاقی، دیابت و عوامل بروز آن آشنا شدند.

محبی برگزاری ورزش صبحگاهی را دیگر بخش مهم این برنامه عنوان کرد و گفت: اجرای ورزش صبحگاهی با حضور عظیم مومن پور یکی از برجسته ترین مربیان ورزش همگانی کشور پایان بخش این برنامه بود.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز تصریح کرد: در انتهای این همایش جوایزی به قید قرعه شامل هدایای نقدی ، لوازم و البسه ورزشی به شرکت گنندگان اهدا شد.

وی با قدردانی از حساسیت و توجه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به موضوع ورزش و اثرگذاری آن در سلامت گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به همت این ارگان و با اجرای عوامل هیئت همگانی استان البرز صورت گرفت و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشت.

محبی با تاکید براینکه کادراجرایی هیئت استان آماده برگزاری برنامه های مشترک ورزشی با ارگان ها و سازمان های مختلف است گفت: در روز ۲۴ ماه جاری نیز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی فردیس با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و اداره ورزش و جوانان فردیس برگزار می شود.

وی در پایان افزود: جذب حداکثری شهروندان به ورزش و تشویق آنها به فعالیت بدنی از محورهای کاری هیئت ورزش های همگانی استان البرز است و در این مسیر همراهی و مشارکت ارگان های مختلف می تواند بسیار راهگشا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار