کد خبر: ۲۲۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 11 May 2016


استاندار البرز گفت: رفع مشکلات زیست‌محیطی در استان البرز مورد توجه بیشتر مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست تخصصی مدیران ارشد سازمان فضایی ایران که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در مرکز فضایی البرز برگزار شد، افزود: یکی از این پدیده‌های زیست‌محیطی ریزگردها است که متأسفانه آلودگی‌هایی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: در این راستا و برای رفع مشکلات زیست‌محیطی لازم است تا همه مسؤولان تلاش خود را دو چندان کنند.

طهایی با تأکید بر اینکه مراکز علمی فضایی کشور می‌توانند در رفع این پدیده موثر باشند از این مراکز خواست تا در کنترل و رفع این ریزگردها با مسؤولان همراه شوند.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه متأسفانه این پدیده سبب شده است که بسیاری از مردم دچار آسیب شوند خاطرنشان کرد: در این راستا و برای ارتقای سلامت مردم لازم است تا مقابله با پدیده ریزگردها مهمترین اولویت قرار گیرد.

طهایی در ادامه سخنان خود بر توسعه و ارتقای فعالیت‌های پژوهشی تأکید کرد و بیان داشت: فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی عاملی بسیار مهم در رسیدن به توسعه و پیشرفت است لذا باید مسیر انجام فعالیت‌های پژوهشی را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی در ادامه سخنان خود حفظ فضاهای سبز و حفظ اراضی ملی و کشاورزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: تخریب اراضی کشاورزی به راحتی صورت می‌گیرد که لازم است تا دست سودجویان در این زمینه کوتاه شود و لازم است تا مسئولان اجرایی و قضایی تلاش خود را برای مقابله با این افراد دو چندان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار