کد خبر: ۲۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 15 April 2015
فرماندار شهرستان طالقان گفت: در برخورد و مبارزه با متجاوزان به حریم رودخانه‌ها، منابع طبیعی و محیط زیست اقدامات لازم انجام می‌شود.
کوروش لهراسبی اظهار داشت: در سال جدید عملیاتی شدن بحث اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه‌های اقتصاد، بهداشت، درمان و رفاه اجتماعی در دستور کار است.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری پروژه‌های عمرانی سال گذشته شهرستان طالقان، افزود: اقدامات لازم برای اجرا شدن پروژه راه اصلی هشتگرد به طالقان و گازرسانی به شهرک این شهرستان انجام می‌شود.
فرماندار طالقان با بیان اینکه پروژه گازرسانی به طالقان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته، خاطرنشان کرد: عملیات دو فاز نخست آن به پایان رسیده است.
لهراسبی با اشاره به اینکه تنها بخشی از فاز دوم این پروژه باقی مانده که در یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: نقشه فاز سوم پروژه گازرسانی طراحی شده است که تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شود.
فرماندار شهرستان طالقان بیان کرد: در بخش ارتقا بخش بهداشت و درمان شهرستان طالقان برنامه‌های خوبی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به مبارزه با زمین‌خواری، صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی، گفت: در برخورد و مبارزه با متجاوزان به حریم رودخانه‌ها، منابع طبیعی و محیط زیست اقدامات لازم انجام می‌شود.
لهراسبی با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین آب شهرک طالقان وجود ندارد، اظهار داشت: سال گذشته برای تامین آب شهرک مخزنی با اعتبار 12 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه در نظر داریم برای تامین آب شرب روستاهای شهرستان چند مخزن جدید تعبیه کنیم تا آب چشمه‌های موجود به آن هدایت و مورد استفاده قرار گیرد، گفت: تحقق این مستلزم زمان و تامین اعتبارات لازم است.
فرماندار طالقان با اشاره به اینکه هنوز ابلاغ رسمی برای ثبت نام جدید یارانه‌ها به فرمانداری طالقان صورت نگرفته است، بیان کرد: بارش بی‌سابقه باران در شهرستان طالقان خسارت شدیدی در بحث زیرساختی وارد کرده است.
لهراسبی اظهار داشت: این بارش سبب از بین رفتن و آسیب دیدن مزارع، عرصه‌های محیط زیستی، خطوط برق و مخابرات شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار