کد خبر: ۲۴۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 07 June 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه استان البرز در دوران هشت سال دفاع مقدس 93 معلم شهید را تقدیم انقلاب کرد، ‌گفت: در این دوران این استان 366 دانش‌آموز شهید را نیز تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی استان البرز که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: ما فرهنگیان الگوهایی بزرگ همچون شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان را داریم که می‌توانیم با الگوپذیری و درس گرفتن از آنان راهشان را ادامه داده و هرگز اجازه ندهیم که خاطره آنان به دست فراموشی سپرده شود.

وی افزود: دشمنان تلاش دارند تا رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز کمرنگ کنند، لذا باید با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز گسترش داده و نقشه‌های شوم دشمنان را در این زمینه خنثی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: ولایتمداری و ایمان به خداوند و تقویت اعتقادات از مهمترین خصایص رزمندگان اسلام در دوران دفاع بود، لذا این مهم نیز باید در بین نسل امروز بسط و گسترش داده شود.

ساکی تأکید کرد: ایمان قوی شهدا و رزمندگان باعث عظمت ایران در جهان شد، بدین منظور باید در راه تداوم راه شهدا بکوشیم تا فرزندان ایران زمین با این فرهنگ غنی و افتخار آمیز انس بگیرند و با حرکت در راه این عزیزان توطئه‌های جنگ نرم دشمنان را آگاهانه با روحیه شهادت طلبی خنثی کنند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این یادواره نمایشگاه عکس شهدای فرهنگی البرز برپا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار