کد خبر: ۲۴۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از استقبال 140 واحد صنعتی استان برای ثبت نام در طرح تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت البرز، ایرج موفق روز شنبه افزود : این طرح توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به افزایش اشتغال و افزایش تولید بنگاه های کوچک و متوسط، راه اندازی طرح های نیمه تمام و تقویت تحرک اقتصادی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح بنگاه هایی که در تامین نقدینگی با مشکلاتی مواجهند ضمن دریافت تسهیلات لازم از شبکه بانکی کشور، متعهد می شوند تا قبل از پایان سال 95 طرح خود را تکمیل و یا ظرفیت های خالی خود را نهایی کنند.

وی یادآورشد: درفراخوان صورت گرفته ،تاکنون 140 واحد از این طرح استقبال نموده اند که 25 طرح در فاز اول و پس از بررسی های اولیه در کمیته بررسی شده وبه مبادی مربوطه جهت دریافت تسهیلات لازم معرفی شده اند.

وی گفت: از مجموع این تسهیلات که بالغ بر 160 هزار میلیارد ریال اعلام شده است در حدود 470 میلیارد تومان به استان البرز اختصاص یافته است.

موفق تاکید کرد: تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در راستای رونق بیشتر واحدهای تولیدی استان حداکثر سهم تسهیلات اختصاصی را جذب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار