کد خبر: ۲۴۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


فرماندار فردیس از کمبود 100 کلاس درس در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 40 درصد از مدارس فردیس به صورت دو نوبته اداره می‌شود و جمعیت کلاس‌های درس نیز بیش از ظرفیت استاندارد است.

عل قنبرزمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: فقر فرهنگی مهم‌ترین معضل اجتماعی است؛ رفع این معضل به طور گسترده‌ای به آموزش و پرورش و توانمند بودن آن بستگی دارد.

وی افزود: همه اقشار جامعه فارغ از سن و جنس به برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیاز دارند؛ نسل جدید از مهمترین این اقشار است و آموزش و پرورش برای آموزش آنان می تواند از اولیا کمک بگیرد.

قنبرزمانی تصریح کرد: دانش‌آموزان آینده سازان کشور خواهند بود؛ بنابراین خانواده‌ها باید نسبت به تربیت فرزندان خود دقت‌های لازم را داشته باشند.

فرماندار فردیس یکی از مشکلات فردیس را کمبود فضای آموزشی دانست و اعلام کرد: این شهرستان در حال حاضر با مشکل کمبود 100 کلاس درس مواجه است.

قنبرزمانی اضافه کرد: این کمبود باعث شده است تا 40 درصد از مدارس شهرستان به صورت دو شیفت و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر اداره شود.

وی در پایان گفت: علاوه بر این جمعیت کلاس‌های برگزار شده نیز بیش از ظرفیت بوده و دانش‌آموزان زیادی در یک کلاس حاضر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار