کد خبر: ۲۴۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 16 June 2016


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز از توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات رفع موانع تولید در استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ایرج موفق عصر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بسترهای توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این استان فراهم شده است.

وی تأکید کرد: براساس آمار موجود هم اکنون 9 پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در استان البرز انجام شده است که گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی فراهم شده است.

این مسؤول در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت احیای واحدهای فعال و نیمه فعال در این استان تأکید کرد و بیان داشت: در این راستا و با بررسی‌های صورت گرفته 450 واحد تعطیل، نیمه تعطیل و دارای مشکل در استان البرز احیا شد که گامی مهم در جهت توسعه فعالیت‌های واحدهای تولیدی و توسعه اقتصادی است.

موفق در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برای احیای این واحدهای تولیدی 16 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است افزود: در این راستا برای 8 هزار و 600 نفر نیز اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از فعال بودن 150 معدن در این استان خبر داد و بیان داشت: وجود دو منطقه ویژه پیام و شهرک دارویی برکت و 300 واحد قطعه‌سازی خودرو و ... از مهمترین مزیت‌های این استان است.

موفق در ادامه سخنان خود از بانک‌ها خواست تا تسهیلات و حمایت‌های لازم را از واحدهای تولیدی و صنعتی این استان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار