کد خبر: ۲۵۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


فرماندار شهرستان کرج گفت: مشارکت‌های مردمی در توسعه برنامه‌های فرهنگی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس ازکرج، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی کرج اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی و اسلامی یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشور و رسیدن به اهداف شوم خود مذهب و اعتقادات ما را نشانه گرفته‌اند، بیان داشت: در این راستا با آگاهی دادن به جوانان و نوجوانان و استفاده از ظرفیت‌های آنان برای توسعه فرهنگ دینی و اسلامی می‌توانیم تمام اهداف شوم دشمنان را خنثی کرده و به خودشان بازگردانیم.

فرماندار کرج تأکید کرد: یکی از مهمترین ظرفیت‌های ما در ترویج فرهنگ دینی هیأت‌های مذهبی هستند که در این راستا باید از این ظرفیت در مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده شود.

ایرانی گفت: ما باید در حوزه فرهنگ با تحولات اساسی روبه‌رو شویم و بتوانیم با اجرای برنامه‌های مختلف مسیر توسعه برنامه‌های فرهنگی را در این استان با رشد بیشتر همراه کنیم.

وی با اعلام اینکه حوزه فرهنگ یکی از مهمترین و اساسی‌ترین راهکارها برای رسیدن به پیشرفت و توسعه است خاطرنشان کرد: همه مسؤولان باید برای رفع دغدغه‌های فرهنگی تلاش خود را دو چندان کنند.

فرماندار کرج با بیان اینکه دشمن امروز جوانان و نوجوانان کشور را مورد هدف قرار داده است و در نظر دارد تا با اقدامات ضد فرهنگی این قشر را به سمت خود جلب کند افزود: تنها راه مبارزه و مقابله با این توطئه دشمنان آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان و ارتقای بصیرت آنها است.

ایرانی تأکید کرد: دشمن برای رسیدن به هدف شوم خود سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را کرده است و در این مسیر از تمام توان خود برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کند.

وی گفت: در این راستا ما نیز باید همت و تلاش خود را دو چندان کرده و در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ دینی خود کوشاتر از گذشته عمل کنیم.

فرماندار کرج یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری را حرکت به سوی تعالی و رشد فرهنگ کشور دانست و گفت: رهنمون‌های مقام معظم رهبری را باید در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و برای تحقق اهداف مورد نظر از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده نماییم.

ایرانی مقابله با ولنگاری و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در بین قشرهای مختلف مردم مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و جذب بیشتر نسل نوجوان و جوان کشور باید خلاقیت و جذابیت در برنامه‌ها داشته باشیم و ابتکار به خرج دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار