کد خبر: ۲۵۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 03 July 2016


استاندار البرز با بیان اینکه در صدد کوتاه شدن فرایند بوروکراسی اداری در صدور مجوزها هستیم، افزود: این حرکت مقدمه ای برای اجرای خدمات دولت الکترونیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمیدطهائی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تسریع در فرایند صدور مجوزها و پاسخ استعلام به متقاضیان اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای برنامه ریزی استان از این به بعد فرایند صدور مجوزها از سوی دستگاه ها باید ظرف مدت دو هفته انجام پذیرد.

وی در ادامه افزود: هر درخواستی که به دستگاهی ارجاع می شود در ادامه مسیر توسط خود همان سازمان باید پیگیری و پاسخ داده شود.

استاندار البرز با بیان اینکه در صدد کوتاه شدن فرایند بوروکراسی اداری در صدور مجوزها هستیم، افزود: این حرکت مقدمه ای برای اجرای خدمات دولت الکترونیک است.

طهائی اضافه کرد: بر این اساس طراحی سامانه ای را در دستور کار قرار داده ایم که بدون نیاز مراجعان به تک تک دستگاه ها، به صورت الکترونیک فرایند صدور جواز صورت گیرد.

وی افزود: با اجرای این طرح درخواست ها و پاسخ استعلام ها نیز به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد و دست های پنهان از پرونده ها کوتاه می شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه این فرایند همانند مراحل ثبت شرکت ها از طریق سیستم انجام خواهد شد، گفت: بر اساس تصمیم شورای برنامه ریزی هیچ بهانه ای برای تأخیر در تکمیل پرونده ها مورد قبول نخواهد بود، مگر استدلالی که مورد قبول شورای برنامه ریزی استان باشد.

گفتنی است، شورای برنامه ریزی استان تا تصویب ۴۳ مصوبه در کارگروه امور زیربنایی مربوط به تغییرکاربری طرح ها و پیرامون مجوز ساخت و ساز در حومه و خارج از حریم شهرها پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار