کد خبر: ۲۶۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 14 July 2016


امروز و طی مراسمی المپیاد طرح دادرس در استان البرز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز ظهر امروز در حاشیه اختتامیه چهارمین مرحله المپیاد طرح دادرس در استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 200 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت کردند.

محمدرضا کلالی ادامه داد: این دانش‌آموزان در قالب 12 تیم 14 نفره در این مسابقات حضور پیدا کردند.

این مسؤول افزود: در این راستا و در پایان این دوره از مسابقات دانش‌آموزان پسر ناحیه دو کرج رتبه اول و مدارس ناحیه چهار و شهرستان اشتهارد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی در بخش مسابقات دختران نیز دانش‌آموزان شهرستان نظرآباد، ناحیه سه و ناحیه چهار کرج نیز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کلالی خاطرنشان کرد: المپیاد دادرس به صورت تئوری و عملی و در رشته‌های مختلفی چون اسکان، حمل مصدوم، خروج اضطراری، پناه‌گیری، بانداژ، پانسمان وآتل، سی پی آر و اطفای حریق اجرایی شد.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های کمک‌های اولیه می‌تواند تأثیرات بسزایی در کاهش صدمات در حوادث داشته باشد، تأکید کرد: در این المپیادها استعدادهای دانش‌آموزان در این نوع فعالیت‌ها مشخص می‌شود.

وی بر فراگیری قشرهای مختلف مردم در آموزش‌های امدادی تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به اقدامات و آموزش‌های انجام شده از ابتدای سال‌جاری تا کنون 2000 دانش‌آموز تحت آموزش‌های امدادی قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار