کد خبر: ۲۶۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 19 July 2016


مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز گفت: دمای هوای کرج فردا به 40 درجه بالای صفر می‌رسد.

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری روند گرم‌تر شدن هوا در اکثر نقاط کشور از جمله استان البرز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در اواخر هفته گذشته روزهای خنکی را پشت‌سر گذاشتیم و گرم‌ شدن هوا با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان طبیعی است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز افزود: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی طی روزهای آینده آسمان استان البرز صاف همراه با گاهی وزش باد خواهد بود.

رحمانیان گفت: بنابراین روزهای آینده شرایط جوی پایداری را در استان البرز پیش‌رو خواهیم داشت و همین امر منجر به افزایش دمای هوا می‌شود.

وی بیان داشت: همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شد، از ابتدای هفته جاری دمای هوا رو به افزایش است و این شرایط از ظهر روز چهارشنبه به اوج خود می‌رسد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز افزود: در روز چهارشنبه حداکثر دمای هوای شهرستان کرج به حدود 40 درجه بالای صفر می‌رسد و این امر نشان‌دهنده افزایش حدود 8 درجه‌ای نسبت به اواخر هفته گذشته است.

رحمانیان در بخش دیگری از سخنان خود به دمای هوای بیست و چهار ساعت گذشته استان البرز اشاره کرد و گفت: در این مدت شهرستان اشتهارد با حداقل 21 و حداکثر 40 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرستان استان البرز بود.

وی اظهار داشت: همچنین طی 24 ساعت اخیر طالقان با حداقل 16 و حداکثر 34 درجه بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهرستان استان البرز شناخته شد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز تصریح کرد: ضمن اینکه همچنان منطقه دیزین با حداقل 14 و حداکثر 25 درجه بالای صفر، خنک‌ترین منطقه استان البرز در بیست و چهار ساعت گذشته بوده است.

رحمانیان با اشاره به گرم‌تر شدن هوای استان البرز در روزهای آینده و احتمال تداوم این شرایط تا پایان تابستان، از مردم خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار