کد خبر: ۲۶۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 20 July 2016


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: مردم باید از شرایط و مشکلات تامین آب به ویژه آب شرب سالم مطلع و آگاه بوده و با صرفه‌جویی در مصرف با مسؤولان همکاری کنند.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: اشتهارد گرم‌ترین شهرستان استان البرز است و به دلیل شرایط و موقعیت جغرافیایی، همواره به مشکل کمبود آب روبه‌رو بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای رفع این مشکلات اقدامات بسیار زیاد و مثبتی انجام شده که هر کدام از این طرح‌ها میلیاردها تومان هزینه داشته است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد افزود: احداث پروژه آب‌شرین کن در اشتهارد و همچنین طرح تصفیه‌خانه فاضلاب و انتقال پساب فاضلاب کرج به این مرکز برای تامین آب کشاورزی و صنعتی از جمله مهمترین پروژه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

اینانلو با اشاره به شرایط جغرافیایی اشتهارد و همچنین خشکسالی‌های پیاپی سال‌های اخیر گفت: برای قطره قطره آب شرب سالم و بهداشتی این شهرستان تلاش‌ها و هزینه‌های بسیار زیادی صرف می‌شود که باید مردم از این وضعیت آگاه شوند.

وی بیان داشت:‌ مردم ما باید بدانند که برای تامین این آب چه سختی‌هایی را متحمل می‌شویم و با رعایت الگوهای مصرف و صرفه‌جویی مسؤولان را همراهی کنند.

فرماندار شهرستان اشتهارد افزود:‌ با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر با کاهش نزولات آسمانی و برف و باران روبه‌رو بودیم، بارندگی زمستان سال گذشته و بهار امسال، نمی‌تواند تمام مشکل را برطرف کند.

اینانلو اظهار داشت: بنابراین اگر شهروندان در این فصل از سال که هوا به شدت گرم شده و تامین آب شرب سالم با محدودیت‌ها و کمبودهایی روبه‌رو است، الگوهای مصرف را رعایت نکنند، در هفته‌های آینده با کمبود رو‌به‌رو خواهیم شد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مسؤولان استان البرز و شهرستان اشتهارد این است که در تابستان با قطعی آب مواجه نباشیم و تحقق این مهم در این فصل از سال و گرمای زیاد هوا، نیازمند همراهی و مشارکت مردم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار