کد خبر: ۲۷۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 02 August 2016


رئیس هیأت قایقرانی استان البرز از دعوت دو بانوی ورزشکار البرزی به تیم ملی کانوپلو خبر داد.

حسین خیرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل بهره‌مندی از فضاهای مناسب ورزش قایقرانی، دارای استعدادها و ظرفیت‌های خوبی در این رشته مفرح است.

وی افزود: وجود دو دریاچه سد طالقان و سد امیرکبیر و همچنین رودخانه‌های کرج و طالقان، فرصت مناسبی برای تربیت و پرورش ورزشکاران در رشته قایقرانی است.

رئیس هیأت قایقرانی استان البرز تصریح کرد:‌ البته هنوز از نظر داشتن امکانات ویژه و لازم با استانداردهای جهانی و حتی استانداردهای کشوری فاصله داریم، با این وجود ورزشکاران البرزی به دلیل توانمندی و استعداد خوبی که دارند، در این رشته موفق بوده‌اند.

خیرالهی گفت: طی سال‌های اخیر و در رشته‌های مختلف قایقرانی، ورزشکاران و مربیان البرزی موفقیت‌های خوبی داشته و در رده‌های مختلف ملی حضور دارند.

وی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان، دو بانوی ورزشکار البرزی که جزو پیشکسوتان و ورزشکاران مطرح قایقرانی هستند، به تیم ملی کانوپلو دعوت شدند.

رئیس هیأت قایقرانی استان البرز افزود: خانم‌ها فرشته حسینی و الهه پورعبدیان دو بانوی ورزشکار و قایقران البرزی هستند که با جلب نظر کادر فنی و اثبات توانمندی‌های خود به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده‌اند.

خیرالهی گفت: این دو ورزشکار در سال‌های اخیر افتخارات زیادی برای استان البرز در مسابقات داخلی و برای ایران اسلامی در مسابقات آسیایی کسب کرده‌اند و دارای قهرمانی ایران و آسیا هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که مسابقات قهرمانی جهان در چه تاریخی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون جهانی قایقرانی، مسابقات امسال در هفته نخست شهریور ماه سال جاری و به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌گردد.

رئیس هیأت قایقرانی استان البرز تصریح کرد: دو بانوی قایقران البرزی برای پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی کشورمان، باید در اردوی آماده‌سازی تیم ملی که در تهران و مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، توانایی‌های خود را اثبات کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار