کد خبر: ۲۷۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 03 August 2016


فرماندار کرج گفت: دولت برای حمایت از بخش خصوصی و واگذاری تصدی گری بسیاری از خدمات به این بخش تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر،، محمد تقی ایرانی در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی که صبح چهارشنبه انجام شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اصول ایجاد ثبات در اقتصاد ملی، حمایت همه جانبه هدفمند از تولیدات داخلی است و دولت یازدهم با ایجاد تسهیلات لازم برای تولیدکنندگان در این راستا با جدیت اقدام کرده است.

ایرانی اضافه کرد: ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران در ستاد تسهیلات بررسی می شود و از راه اندازی و بهره برداری از پروژه هایی که موجب ایجاد رفاه و توسعه در کشور شوند، حمایت می شود.

وی با اشاره به برخی خدمات ارائه شده از سوی دولت برای تسهیل سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی، تصریح کرد: با رفع تحریم ها موانع بسیاری بر سر راه سرمایه گذاری خارجی در بخش های مهم صنعتی و تولیدی برداشته شده است با برنامه ریزی بر مبنای رویکرد اقتصاد مقاومتی، می توان از این ظرفیت برای ورود تکنولوژی های جدید به کشور و اجرای طرح های مشارکتی، استفاده کرد.

فرماندار کرج با تاکید بر اینکه برجام اجرا شود یا نشود، اولویت نظام و دولت اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است، گفت: دولت برای حمایت از بخش خصوصی و واگذاری تصدی گری بسیاری از خدمات به بخش خصوصی تلاش می کند و به دنبال آن است که با واگذاری ارائه خدمات به بخش خصوصی، راه را برای حضور مردم در امور اقتصادی بیش از پیش هموار کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای سیاست های دولت، واگذاری امور به مردم در اولویت است، گفت: تلاش تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت محصولات و توسعه فعالیت و رقابت در بازارهای جهانی جای تقدیر دارد.

ایرانی در پایان با تاکید بر اینکه برای اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی کشور باید از خرید کاهای خارجی خودداری کنیم، گفت: با خرید کالای ایرانی نقش اساسی در حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی ایفا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار