کد خبر: ۲۷۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 03 August 2016


فرماندار شهرستان کرج بر رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای توسعه تولید حمایت از تولیدکنندگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در نشست با تولیدکنندگان و تعدادی از سرمایه‌گذاران اظهار داشت: رسیدن به اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید بیش از گذشته مدنظر باشد.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه به اهداف موردنظر در این زمینه دست پیدا کنیم، باید حمایت از تولید را بیش از پیش مدنظر قرار دهیم.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: هم‌اکنون واحدهای تولیدی در این شهرستان با مشکلاتی مواجه است که باید با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم مشکلات این واحدها مرتفع شود.

ایرانی تأکید کرد: هم‌اکنون در کرج واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه‌فعال داریم که باید هر چه سریع‌تر مشکلات این واحدها مرتفع شده و آنها را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی تصریح کرد: البته تولیدکنندگان نیز باید در تولید محصولات خود دقت کافی داشته باشند و محصولاتی را وارد بازار کنند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند در جذب مشتری موثر باشد.

فرماندار شهرستان کرج خاطرنشان کرد: در این راستا و برای توسعه تولید و رسیدن به اقتصاد مقاومتی جذب سرمایه‌گذاران خارجی نیز راهکاری مهم به شمار می‌رود، لذا باید بسترهای حضور بیش از پیش سرمایه‌گذاران در این کلانشهر فراهم شود.

ایرانی با اشاره به اینکه باید فرهنگ‌سازی‌ها برای خرد کالاهای ایرانی نیز در بین مردم نهادینه شود، افزود: با این اقدام به سمت شکوفایی اقتصاد پیش خواهیم رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار