فرماندار شهرستان کرج با تاکید بر اینکه خبرنگاران خطوط قرمز را رعایت کنند، گفت: ورود به زندگی خصوصی افراد خارج از اخلاق و ادب اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 08 August 2016

محمدتقی ایرانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران کرج اظهار داشت: حضور چشمگیر خبرنگاران در عرصه‌های مختلف یکی از مهمترین وظایف این قشر است، اما خبرنگاران باید خطوط قرمز را در همه موارد رعایت کرده و اخلاق، ادب اسلامی، اعتماد و اطمینان مردم را به خود جلب کنند.
وی ادامه داد: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که می‌توانیم در پرورش نیروهای نخبه، خلاق و مستعد تلاش دوچندانی داشته باشیم.
وی ادامه داد: عده‌ای از مسؤولان پاسخگو نیستند و درباره اختیارات خبرنگاران اطلاعات چندانی ندارند.
فرماندار کرج با بیان اینکه برخی مسؤولان تصورشان بر این است که اقدامات و عملکرد آنها بسیار خوب است و نباید به هیچ نهاد، دستگاه و خبرنگاری پاسخگو باشند، تاکید کرد: در این راستا خبرنگاران باید این مسؤولان را وادار به پاسخگویی کنند.
ایرانی اظهار داشت: این دسته از مسؤولان فکر می‌کنند آنقدر کارهای ویژه‌ای دارند که نباید پاسخگو باشند، اما وظیفه خطیر خبرنگاران باید آنها را وادار به پاسخگویی شفاف کند.
وی ادامه داد: هنگامی که این افراد، کار و پست خود را به نفر بعدی انتقال می‌دهند، در بررسی‌ها مشخص می‌شود که هیچ کاری نکرده‌اند.
فرماندار کرج گفت: در این راستا مسؤولانی که بد کار می‌کنند، باید شناخته شوند و مورد تنبیه افکار عمومی قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید عدالت، اعتماد و صداقت را در رأس کارهای خود قرار دهند، تأکید کرد: خبرنگاران باید در این زمینه بسیار هوشیارانه و آگاهانه برخورد کنند.
ایرانی با اشاره به قرارداشتن در سومین سال دولت تدبیر و امید گفت: برخی‌ می‌گویند امسال سال آخر دولت است، اما من معتقدم 5 سال دیگر دولت روحانی باقی است.
فرماندار کرج ادامه داد: در رویکرد با دولت هم می‌توان دولت را رها کنیم و هم می‌توانیم از کارهای مثبت حمایت کنیم، اما نظر تمام بزرگان این است که باید حامی مسؤولان نظام بود تا کارها به سامان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار