کد خبر: ۲۸۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 30 August 2016


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان شهریور 10 هزار واحد صنعتی تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا نعمت‌زاده عصر امروز در شورای اداری استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت رفع مشکلات و توجه به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.

وی بیان داشت: متأسفانه برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل مشکلات نقدینگی دچار مشکلات اساسی شده‌اند لذا تا پایان شهریور در راستای رونق تولید و صنعت حدود 10 هزار واحد تسهیلات دریافت می‌کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون سرمایه‌گذاری 1.6 میلیارد دلاری در صنعت و معدن پس از برجام انجام شده است افزود: پیش‌بینی می‌شود در 9 هزار واحد جدید در کشور ایجاد شود.

نعمت زاده با اشاره به اینکه تنها نباید به سرمایه‌گذاری خارجی فکر کرد بیان داشت: حمایت از صنعت و تولیدات داخلی و رفع مشکلات صنایع در داخل کشور نیز باید به عنوان مهمترین اولویت برای توسعه اقتصادی محسوب شود.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را در بین مردم نهادینه کنیم گفت: البته با رشد سرمایه‌گذاری خارجی نیز مخالف نیستیم و باید به این مهم نیز پرداخته شود.

وزیر صنعت در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی به رشد 8 درصدی رسیدیم افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بخشی از تولیدات خود را به سمت صادرات سوق دهیم.

نعمت‌زاده در ادامه سخنان خود با تأکید بر رفع تولید گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که به سمت تحولات اساسی در این حوزه پیش برویم و در این راستا نظام بانکی کشور نیز نیز باید سرعت خود را در ارائه تسهیلات به این واحدها بیشتر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار