کد خبر: ۲۸۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 30 August 2016


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز بر حمایت سمن‌ها از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت سمن‌ها رشد و توسعه این نهادها ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بی‌بی عصمت سرافرازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر توسعه و رشد سمن‌ها اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این زمینه انجام داد توجه به رفع مشکلات این سمن‌ها و حمایت از آنان است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون فعالیت سمن‌ها در استان البرز با رشد مواجه شده است لذا با توجه به ظرفیت‌هایی که در این سمن‌ها وجود دارد می‌توانیم به بسیاری از برنامه‌ها و اهداف دست پیدا کنیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز در ادامه با اشاره به اینکه شناسنامه‌دار شدن این سمن‌ها در دستور کار ویژه قرار گرفته است، افزود: هم‌اکنون 100 سمن در استان البرز دارای شناسنامه شده‌اند.

سرافرازی گفت: در حوزه زنان سمن‌ها نیز با رشد مواجه شده است که می‌تواند گامی مهم در استفاده از ظرفیت‌های بانوان در امور مختلف باشد.

وی با بیان اینکه با تشکیل سمن‌ها در حوزه بانوان می‌توانیم مشکلات زنان را در عرصه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم خاطرنشان کرد: توانمندسازی بانوان از حوزه‌های مورد توجه در سال‌جاری است که در این زمینه می‌توانیم با استفاده از زنان تحصیل‌کرده مشکلات بانوان را در عرصه‌های مختلف بررسی و مرتفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار