کد خبر: ۲۸۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 01 September 2016


رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز گفت: امسال البرزی‌ها افتخار پذیرایی از 30 هزار زائر اربعین حسینی(ع) را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سلیمان شکری عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های اربعین که به میزبانی شهرستان فردیس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: استان البرز امسال این افتخار را دارد تا از بخشی از زائران اربعین حسینی(ع) پذیرایی کند.

وی تصریح کرد: بر اساس مسؤولیت‌هایی که بر عهده اداره عتبات عالیات استان البرز قرار گرفته، اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی و همچنین در شهرهای کربلا و نجف کرده‌ایم.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز افزود: امسال افتخار این را داریم که از بیش از 30 هزار زائر در شهرهای کربلا و نجف پذیرایی کنیم و به طور قطع صواب و اجر این اقدام برای تمام مردم ولایی، انقلابی و عاشق اهل بیت(ع) استان البرز است.

شکری گفت: امسال برای نخستین‌بار استان‌های کشور مشارکتی جدی و سازماندهی‌ شده و سامان‌ یافته‌ای در برگزاری راهپیمایی بزرگ و حماسی اربعین حسینی بر عهده دارند و تلاش کردیم که نقشی تاثیرگذار بر عهده استان البرز باشد.

وی بیان داشت: برگزاری راهپیمایی چند میلیونی اربعین حسینی(ع) و کنگره اربعین یک اقدام بزرگ دینی و مذهبی است و ارتباطی با کشور میزبان ندارد، به همین دلیل مردم عاشق اهل بیت(ع) کشورمان در این کار بزرگ و حماسی بر اساس فرمان رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی پیشگام بوده و هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام برای ایجاد اسلام هراسی و شیعه هراسی در جهان، گفت: غربی‌ها و کشورهای استکباری و تمام دشمنان اسلام و مذهب رهایی‌بخش و غنی تشیع، نمی‌خواهند که شیعیان جهان بااقتدار و سربلند بوده و در آرامش زندگی کنند.

شکری افزود: به همین دلیل است که می‌بینیم هر روز یک توطئه و دسیسه جدید علیه مسلمانان و به ویژه شیعیان طراحی و اجرا می‌شود و ما باید بتوانیم اقتدار، همبستگی، اتحاد و وحدت خود را به رخ دشمنان اسلام بکشانیم.

وی اظهار داشت: بنابراین باید با تمام توان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی چند میلیونی اربعین حسینی(ع) و کنگره بزرگ اربعین استفاده کنیم و حضور میلیون‌ها عاشق اهل بیت(ع) به طور قطع پیامی آشکار برای کشورهای استکباری و دشمنان اسلام به همراه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار