کد خبر: ۲۹۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 04 September 2016


فرماندار اشتهارد به دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی دستور داد که شرایط لازم برای فصل بازگشایی مدارس را فراهم کنند.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: بر اساس تقویم رسمی نظام آموزشی کشورمان، مهر ماه فصل بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی است.

وی با اشاره به جمعیت جوان کشور و از جمله شهرستان اشتهارد گفت: اکثر خانواده‌های ما دارای فرزندان دانش‌آموز و یا دانشجو هستند و به طور طبیعی برای ابتدای مهر و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، نیازهایی دارند.

فرماندار شهرستان اشتهارد تصریح کرد: در این ارتباط طی هفته‌های گذشته چندین جلسه با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی و خدماتی مرتبط برگزار و طی این جلسات تاکید شد که همه دستگاه‌ها و نهادها باید به وظائف خود برای فصل بازگشایی مدارس به خوبی عمل کنند.

اینانلو افزود: در این حوزه اتحادیه‌ها، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر وظایفی بر عهده دارند و با هماهنگی‌های انجام شده، اشتهارد آمادگی کامل برای ورود به مهر ماه را دارد.

وی بیان داشت: به شهرداری‌ تاکید شده که محیط و خیابان‌های اطراف مدارس، آماده فصل تحصیلی جدید شده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

عالی‌ترین نماینده دولت در اشتهارد افزود: همچنین نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی آماده روز اول مهر برای کنترل ترافیک و تامین امنیت دانش‌آموزان و فرهنگیان هستند.

اینانلو در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها انجام شده است، گفت: طی هفته گذشته جلسه‌ای با اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار و در این زمینه تصمیم‌گیری شد.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبات جلسه فوق، طرح بازرسی از واحدهای صنفی از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده و اولویت اصلی نیز نظارت بر قیمت لوازم‌التحریر، کیف و کفش و پوشاک است.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: به دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی و بازرسی تاکید شده که تحت هیچ شرایطی در برابر گران‌فروشان و واحدهای صنفی متخلفی که اقدام به عرضه کالای بی‌کیفیت و محصولات قاچاق و فاقد مجوز می‌کنند، کوتاه نیامده و با آنها برخورد قاطع قانونی داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار