واکنش استاندار البرز به انتقادها
تنها در یک شهرستان، فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان نظرآباد از نیروهای غیر بومی انتخاب شده اند و انتقادهای بسیاری در میان مردم به دنبال داشته است.
کد خبر: ۲۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 29 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: در تاریخ چهارم خرداد سال 93 حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور اعلام کرد: در جلسه امشب هیئت دولت سید حمید طهایی رابه اتفاق آراء به عنوان استاندار جدید استان البرز منصوب و از زحمات آقای طاهری استاندار سابق تشکر و قدردانی شد.
3 روز بعد، یعنی چهارشنبه هفتم خرداد مراسم معارفه طهایی برگزار شد و تا امروز به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز خدمت می‌کند.
طهایی بعد از حضور در البرز دست به تغییرات بسیاری زد و انتقادهای زیادی را برانگیخت.
دلیل اصلی انتقادها از طهایی، استفاده از نیروهای غیر بومی است و بارها رسانه‌ها به این موضوع پرداخته‌اند.
همین انتقادها موجب شد که روز گذشته استاندار البرز در جلسه‌ای با حضور مدیران رسانه‌ای به گلایه‌ها و انتقادها واکنش نشان دهد.
وی در این جلسه گفت: از ابتدای مسئولیتم در استان البرز 57 مدیر منصوب شده که از این تعداد 41 انتخاب از مدیران بومی و 16 انتخاب از مدیران غیر بومی است.
عالی‌ترین مقام اجرایی با انتقاد از رسانه‌هایی که به این موضوع پرداخته‌اند، گفت: رسانه‌ها باید به فکر منافع استان و رشد و پیشرفت البرز باشند و یک سال به مدیریت استان وقت بدهند.
طهایی 11 ماه است که این سمت را بر عهده داشته و به گفته خود 57 حکم جدید صادر کرده است.
به عبارتی وی در هر ماه 5 نفر از مدیران البرز را جابه‌جا کرده و تغییر داده است.
اگر گفته طهایی مبنی بر اینکه اکثر انتصاب‌ها از میان مدیران بومی بوده، صحت داشته باشد هم، باز موجب بی ثباتی مدیریتی البرز شده است.
ضمن اینکه اسناد موجود نشان می‌دهد استفاده از مدیران غیر بومی در دوره فعلی بیش از آماری است که استاندار می‌گوید.
به عنوان نمونه در ماه‌های اخیر تنها در یک شهرستان، فرماندار، معاون اداری و مالی و برنامه ریزی فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان نظرآباد از نیروهای غیر بومی انتخاب شده اند و انتقادهای بسیاری در میان مردم نظرآباد به دنبال داشته است.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که موج تغییرات در البرز هنوز به پایان نرسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار