کد خبر: ۲۹۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 20 September 2016


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از استفاده تمام ظرفیت‌های نیروهای هلال احمر در ایام پایانی تابستان خبر داد و گفت: 15 واحد ثابت و سیار هلال احمر در محورهای استان البرز مستقر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود مسیر توسعه خدمات رسانی به مردم را در ایام پایانی تابستان ارتقا دهیم تأکید کرد: هم اکنون نیروی هلال احمر در آماده‌باش کامل هستند و 50 درصد آمار نیروها در جاده‌های این استان افزایش یافته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 15 واحد ثابت و سیار هلال احمر البرز تا شنبه سوم مهرماه سال‌جاری به مسافران خدمات امدادی ارائه می‌کنند، تصریح کرد: حضور نیروهای هلال احمر در جاده‌های استان البرز می‌تواند گامی مهم در جهت خدمات‌رسانی به مردم و به ویژه مسافران باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در هر یک از این پایگاه‌ها موادغذایی و اسکان اضطراری وجود دارد، افزود: سه نفر نجات‌گر و یک راننده نیز در این پایگاه‌ها حضور دارند و به حادثه‌دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای استفاده از یک دستگاه بالگرد نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: یک دستگاه بالگرد نیز برای کمک به آسیب‌دیدگان حوادث احتمالی در اختیار هلال احمر استان البرز قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار