کد خبر: ۳۰۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 29 September 2016


عصر امروز و با حضور هیئت‌های مذهبی و مسؤولان همایش طلایه‌داران عاشورایی در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این همایش که عصر امروز برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج طی سخنانی اظهار داشت: باید از فرصت‌های معنوی محرم و صفر در جهت ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی بهره گرفته شود.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی خاطرنشان کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در این حوزه است که می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه فرهنگ ناب عاشورایی گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب معنوی در بین مردم البرز گفت: باید شور حسینی در این ایام با شعور حسینی همراه شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز از مسؤولان تکایا و برگزار کنندگان مجالس عزاداری خواست از وجود مبلغان دینی به منظور تبیین تعالیم عاشورا برای جوانان بهره گرفته شود.

در ادامه این مراسم همچنین حجت الاسلام سیدعباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: محرم امسال بیش از2800 بقعه متبرکه، مسجد و حسینیه و تکیه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در شهر کرج نیز 1800 محل برای عزاداری آماده شده است خاطرنشان کرد: برپایی مراسم‌های مذهبی و حضور دستجات عزاداری در شهر باید در ساعت‌های مشخص و بدون مزاحمت برای ساکنان مناطق مختلف انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار