کد خبر: ۳۰۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 08 October 2016


سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج گفت: استقرار اضطراری اسکان موقت آسیب دیدگان بحران در این کلانشهر ضروری است .

به گزارش ایرنا،علی قنبرزمانی روز شنبه در نشست شورای مدیریت بحران کرج افزود: هلال احمر و شهرداری ها، باید در خصوص تعیین محل اسکان اضطراری آسیب دیدگان بحران، جلسات مشترک برگزار کرده و نتیجه آن را به اطلاع شورای بحران برسانند.

وی ادامه داد: توسعه پایگاه های امداد و نجات در محور کرج- چالوس، افزایش توان مراکز بهداشت و درمان در جاده ها، راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی و بازسازی و مرمت پل های روی رودخانه، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، اجرای طرح های آبخیز داری و آموزش همگانی برای اقدامات لازم در شرایط بحران، از مهمترین برنامه های شورای مدیریت بحران شهرستان کرج است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان کرج، آمادگی برای شرایط بحران، باید از مهمترین اولویت های مدیران این شهرستان باشد.

زمانی اضافه کرد: استان البرز و به ویژه شهرستان کرج، به دلیل شرایط خاص جغرافیایی خود در معرض حوادثی نظیر سیل، طغیان رودخانه ، ریزش کوه، رانش زمین ، زلزله می باشد که باید برای مقابله با این بحران ها، آمادگی کامل داشته باشیم.

وی در ادامه به ضرورت تعهد مدیران به اجرای مصوبات شورای مدیریت بحران تاکید کرده و گفت: تمامی مدیران عضو شورای مدیریت بحران موظفند در جلسات این شورا شخصا حضور بهم رسانند و نسبت به اجرای مصوبات با جدیت اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار