کد خبر: ۳۱۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 10 October 2016


مسؤول ستاد اقامه نماز استان البرز بر برگزاری نماز ظهر عاشورا تأکید کرد و گفت: نماز ظهر عاشورا امسال با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام سیداکبر موسوی ظهر امروز در برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه نماز ظهر عاشورا اظهار داشت: تمامی هیئت‌های مذهبی برای برگزاری نماز ظهر عاشورا دقت کافی را داشته باشند.

وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عاشورا را از مهمترین اهدافی دانست که باید در هیأت‌های مذهبی بیان می‌شود و افزود: باید تلاش کنیم که جوانان را با اهداف قیام امام حسین(ع) بیشتر آشنا کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری نماز ظهر عاشورا تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه این مهم در استان البرز انجام شده است.

موسوی تصریح کرد: در این راستا در بیش از صدها نقطه از استان البرز نماز ظهر عاشورا برگزار می‌شود.

به گفته وی مساجد، حسینیه‌ها، تکایا وهیأت‌های مذهبی نیز از جمله مکان‌هایی است که نماز ظهر عاشورا در آنجا برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز با اشاره به اینکه اقدامات لازم به منظور آگاهی دادن از اهمیت برگزاری نماز ظهر عاشورا انجام شده است افزود: در بیش از 15 نقطه از کرج بنرهایی با موضوع اهمیت اقامه نماز ظهر عاشورا برپا شده است.

وی بیان داشت: در این راستا همچنین بروشورهایی که دارای پیام‌هایی حاوی اهمیت نماز است نیز در بین مردم توزیع شده است.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اهمیت برپایی نماز ظهر عاشورا بسیار بالا است خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) و یارانش در ظهر عاشورا و در آن بحبوحه نماز ظهر را ادا کردند لذا ما نیز باید نماز ظهر عاشورا را با تمام شکوه برگزار کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار