کد خبر: ۳۱۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 16 October 2016


کرج-ایرنا- معاون توسعه و مدیریت امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال جاری 10 هزار واحد صنعتی در سطوح متوسط و کوچک به چرخه تولید بازخواهند گشت و رونق برای بازار ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا/ محمدرضا فیاض در حاشیه مراسم راه اندازی یک واحد صنعتی تولید لوله پلی اتیلن که بعد از ظهر یکشنبه در شهرک بهارستان کرج برگزارشد، افزود: این واحدهای صنعتی با حمایت های تسهیلاتی فعالیت خود رااز سر می گیرند.

وی با اشاره به اینکه وزارت صنعت ، معدن و تجارت خروجی ارائه این تسهیلات برای واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار می دهد، افزود: گروه نظارتی سازمان صنعت و معدن البرز 10 روز است که کار خود را آغاز کرده و تمام واحدهای تولیدی را مورد بازرسی قرار می دهد تا در صورت وجود مشکل، رفع شد.

فیاض گفت: نظارت ها کمک می کند که تسهیلات ارائه شده به درستی هزینه شود.

وی با اشاره به ظرفیت های قابل توجه شرکت تولیدی پلی اتیلن که امروز در البرز راه اندازی شد، افزود: این واحد صنعتی در بدو شروع کار با اشتغال اولیه 25 نفر و سرمایه گذاری 170 میلیارد ریال فعال شده است.

وی ادامه داد: لوله های تولید شده توسط این واحد صنعتی در طرح های عمرانی و فاضلاب شهری مورد استفاده قرار می گیرد که قطر آن ها به 5 متر نیز می رسد.

فیاض با بیان اینکه این گونه صنعت در کشور بدیع محسوب می شود، گفت: انتظار می رود فاز توسعه این واحد تولیدی تا یکسال آینده با تکنولوژی و ابداعات جدید راه اندازی شود.

وی با اشاره به حضور امروز خود در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز افزود:در این نشست مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس ظرف سه ماه آینده یکی از بزرگترین واحدهای تولید آرد کشور در البرز به بهره برداری می رسد.

این مسئول خاطر نشان کرد: البرز در حوزه صنعت جایگاه نسبتا مناسبی دارد ولی با توجه به ظرفیت های موجود انتظار می رود که جزو 10 استان برتر کشور باشد.

معاون وزیر صنعت تاکید کرد: تا کنون 370 واحد صنعتی در استان البرزاز تسهیلات بانکی بهره مند شده اند که رقم آن حدود 16 هزار میلیارد تومان محاسبه شده است که این روند ادامه خواهد داشت.

سونیا سهیلیخبرنگار مهر, [16.10.16 14:25]

بازگشت 10 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید کشور تا پایان سال

معاون توسعه و مدیریت امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال 10 هزار واحد صنعتی در سطوح متوسط و کوچک به چرخه تولید بازخواهند گشت و رونق برای بازار ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا/ محمدرضا فیاض در حاشیه مراسم افتتاح واحد صنعتی تولید لوله پلی اتیلن که بعد از ظهر یکشنبه در شهرک بهارستان انجام شد، با اشاره به ظرفیت های قابل توجه این شرکت افزود: در بدو امر این شرکت با اشتغال اولیه 25 نفر و سرمایه گذاری 170 میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: لوله های تولید شده توسط این واحد صنعتی در طرح های عمرانی، فاضلاب و شهری مورد استفاده قرار می گیرد که قطر آن ها به 5 متر نیز می رسد.

فیاض با بیان اینکه این صنعت در کشور بدیع محسوب می شود گفت: انتظار می رود فاز توسعه این واحد تولیدی تا یکسال آینده با تکنولوژی و ابداعات جدید راه اندازی شود.

وی با اشاره به حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز افزود:در این نشست مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس ظرف سه ماه آینده یکی از بزرگترین واحدهای تولید آرد کشور در البرز به بهره برداری می رسد.

این مسئول خاطر نشان کرد: البرز در حوزه صنعت جایگاه نسبتا مناسبی دارد ولی با توجه به ظرفیت های موجود انتظار می رود که جزو 10 استان برتر کشور باشد.

معاون وزیر صنعت تاکید کرد: تا کنون 370 واحد صنعتی در استان از تسهیلات بانکی بهره مند شده اند که رقم آن حدود 16 هزار میلیارد تومان محاسبه شده است که این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه وزارت صنعت و معدن خروجی ارائه این تسهیلات برای واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار می دهد، گفت: گروه نظارتی سازمان صنعت و معدن البرز 10 روز است که کار خود را آغاز کرده و تمامی واحدها را مورد بازرسی قرار می دهند تا در صورت وجود مشکل، رفع شد.

فیاض گفت: نظارت ها کمک می کند که تسهیلات ارائه شده به درستی هزینه شود، همچنین تا پایان سال 10 هزار واحد صنعتی در سطوح متوسط و کوچک به چرخه تولید بازخواهند گشت و رونق برای بازار ایجاد می شود.

در این آیین اعلام شد که واحد تولید کننده لوله های پلی اتلین پنج لایه با فلز دستگاه جوشکاری الکتروفیوژن با ظرفیت تولید سالانه 600 تن محصول و با هزینه ای بالغ بر 175 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین طرح توسعه شرکت تولید دستگاه پرس در شهرک صنعتی بهارستان کرج با صرف هزینه ای بالغ بر 800 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال برای 180 نفر فراهم کرد..

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه تعدادی ازمسئولان استان البرز از شهرک صنعتی بهارستان کرج بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار