کد خبر: ۳۱۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 20 October 2016


مدیرکل تعاون روستایی استان البرز بر توسعه تعاونی‌های روستایی تأکید کرد و گفت: توسعه این مهم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید زربخش بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه ملی تخصصی زیرساخت‌های کشاورزی اظهار داشت: تعاونی‌های روستایی یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه اقتصاد در روستاها محسوب می‌شود و می‌تواند زمینه رشد و توسعه محصولات کشاورزی را نیز در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی نیازمند توجه ویژه و اساسی است افزود: صنعت کشاورزی در کشور نیازمند توجه ویژه است تا بتواند به رشد و توسعه برسد.

مدیرکل تعاون روستایی استان تهران با اشاره به اینکه باید با رفع مشکلات بخش کشاورزی به سمت تولید محصولات با کیفیت پیش برویم خاطرنشان کرد: در این زمینه باید مشکلات و کمبودها را در زمینه کشاورزی شناسایی کرده و به سمت توسعه حرکت کنیم.

زربخش تأکید کرد: تعاونی‌ها یکی از مهمترین پل‌های ارتباطی مهم با کشاورزان و بهره‌برداران هستند و می‌توانند مسیر تحولات اساسی در زمینه کشاورزی را فراهم کنند.

وی یکی از مهمترین مشکلات بخش کشاورزی را کمبود آب عنوان کرد و بیان داشت: مدیریت صحیح آب و تأمین آب کشاورزی می‌تواند باید در دستور ویژه مسؤولان باشد چرا که کشاورزی بدون آب فلج است و نمی‌تواند به رشد و توسعه دست پیدا کند.

زربخش با بیان اینکه باید سیستم بخش کشاورزی را با تحولات اساسی رو به رو کنیم گفت: با به‌روز کردن سیستم بخش کشاورزی می‌توانیم در کمترین زمان شاهد تحولات اساسی در حوزه کشاورزی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار