کد خبر: ۳۱۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 23 October 2016


رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نخبه‌پروری یکی از مهمترین راهکارهای توسعه کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدامین سازگارنژاد عصر امروز در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که به میزبانی استان البرز که در سالن شهدای نژادفلاح برگزار شد اظهار داشت: یکی از راهکارهای اصلی رسیدن به توسعه و پیشرفت بیشتر نخبه‌پروری است لذا باید در این مسیر برنامه‌ریزی کرده و بسترهای لازم برای فعالیت‌های علمی جوانان و نوجوانان را فراهم کنیم تا بتوانیم چهره‌های مستعد را شناسایی کرده و در مسیر پرورش استعدادهای آنها اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه افراد شرکت کننده دراین مسابقات نیز نخبه محسوب می‌شوند افزود: 492 نخبه در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت حضور دارند.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای اساسی در اقتصاد کشور توجه ویژه به نخبه‌پروری است تا از طریق انتقال تکنولوژی در توسعه کشور موثر باشد.

سازگارنژاد تأکید کرد: با توجه به اینکه مسابقات ملی مهارت نیز یکی از میادین علمی برای تحقق کارآفرینی و ارتقای تولیدات داخلی است،‌ لذا باید سرمایه‌گذاری‌های لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 492 نفر در 29 رشته در مدت چهار روز با هم به رقابت می‌پردازند افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی سال آینده ابوظبی امارات اعزام خواهند شد.

این مسؤول اظهار امیدواری کرد که با حضور این افراد و ارتقای سطح مهارت‌ها بتوانیم در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار