کد خبر: ۳۱۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 29 October 2016


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: راهپیمایی اربعین حسینی(ع) نماد وحدت و اقتدار شیعیان جهان است.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نهضت عاشورای حسینی در طول تاریخ اسلام اثرات و برکات بسیاری داشته و طی قرن‌های متعدد بشریت با حرکت در این مسیر به سعادت و تعالی دست پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تنها راه دستیابی به سعادت و تعالی حرکت در مسیر اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت است، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی اثرگذاری فرهنگ غنی تشیع و اثرگذاری نهضت عاشورای حسینی(ع) بر بیداری و بصیرت ملت‌ها می‌دانند و به همین دلیل توطئه‌های بسیاری برای منحرف کردن این مسیر به کار بسته‌اند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد تصریح کرد: به همین دلیل شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری برای انحراف در دین اسلام و فرهنگ غنی تشیع و دور کردن نسل جوان ما از اهل بیت (ع) طراحی و اجرا کرده و می‌کنند.

اینانلو افزود: با این وجود، اثرگذاری نهضت عاشورا و قیام کربلا(ع) متوقف‌شدنی نیست و هر روز بشریت از این چشمه جوشان بهره‌مند شده و برکات بسیاری برای جهان اسلام داشته است.

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمای اربعین حسینی(ع) بیان داشت: دشمنان نمی‌خواهند جهان اسلام و به ویژه شیعیان جهان متحد و همراه باشند و به همین دلیل است که می‌بینیم با حمایت و تحریک گروهک‌های تروریستی منحرف، به دنبال اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی در جهان هستند.

فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: ما باید با حفظ بصیرت و حرکت در مسیر ولایت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و از هر فرصتی برای نشان دادن وحدت، اتحاد، اقتدار و ولایت‌مداری خود استفاده کنیم.

اینانلو افزود: حضور و مشارکت جدی در برگزاری راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و برگزاری باشکوه این مراسم مذهبی و معنوی نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و نمایش اقتدار شیعیان جهان خواهد داشت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تمهیداتی برای تحقق این مهم در شهرستان اشتهارد انجام شده است، گفت: طی روزهای اخیر جلسات متعددی در راستای هماهنگی برنامه‌ها و فراهم‌سازی مقدمات در اشتهارد برگزار و یک جلسه اصلی نیز ستاد اربعین حسینی (ع) در فرمانداری شهرستان تشکیل شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در اشتهارد اظهار داشت: سال گذشته بیش از 2 هزار نفر از شهروندان اشتهارد در راهپیمایی اربعین حضور داشتند و به طور قطع با هماهنگی‌های صورت گرفته،‌ امسال تعداد بیشتری از شهروندان ولایت‌مدار اشتهارد در این مراسم باشکوه مشارکت خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار