توزیع کننده مواد مخدر که در عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس نظرآباد بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده بودند، دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۳۲۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 31 October 2016
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان البرز، در پی اجرای طرح‌های پیشگیری از سرقت در شهرستان نظرآباد، از اواسط مهر ماه سال جاری شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
بنابراین پلیس شهرستان نظرآباد به منظور دستگیری سارقان با اجرای طرح‌های متعدد و استقرار گشت‌های انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.
اقدامات کنترلی در جهت شناسایی سارقان ادامه داشت تا اینکه در شامگاه ششم آبان ماه ماموران پلیس به سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان وانت که به سرعت در حال عبور بود، مشکوک می‌شوند.
ماموران بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر کرده، اما راننده و سرنشین آن بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سرعت خود افزوده و به سمت شهرستان ساوجبلاغ متواری می‌شوند.
در این لحظه ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی می‌کنند.
اما با توجه به اینکه راننده خودرو قصد توقف نداشته و با حرکت در لاین مخالف و انجام حرکات مارپیچ و مخاطره‌آمیز موجب وحشت رانندگان خودروهای عبوری شده بود، به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی اقدام به شلیک یک تیر به سمت لاستیک خودرو کرده که ضمن اثابت گلوله به لاستیک خودرو و کمانه کردن گلوله، یکی از سرنشینان مجروح می‌شود.
ماموران بلافاصله فرد مجروح و مصدوم را جهت درمان به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان نظرآباد منتقل کرده که این فرد پس از مداوای اولیه روز بعد از حادثه و بنا بر تشخیص پزشک جهت انجام جراحی به وسیله بالگرد به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران و از آنجا به بیمارستان امام سجاد (ع) ناجا منتقل می‌َشود، اما به علت جراحت وارده جان خود را در بیمارستان از دست می‌دهد.
لازم به توضیح است، ماموران پلیس در خودروی متهمان مقادیری مواد مخدر، کشف کردند.
انتهای پیام/2302


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار